Vrácení zboží a reklamace

Vrácení  

Pokud Vám šperk nesedí nebo nevypadá tak, jak jste si představovali, máte po obdržení své objednávky 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.

Zboží prosím pečlivě zabalte. Do balíčku prosím připište číslo objednávky, Vaše jméno, e-mailovou adresu a číslo Vašeho bankovního účtu, kam budete chtít vrátit peníze. Bez těchto údajů se nám vrácený balíček špatně identifikuje a vyřízení vratky se prodlužuje. Peníze obdržíte zpět do 14 dnů od okamžiku, kdy vyzvedneme Váš balíček. Pokud zboží včetně obalu vrátíte v poškozeném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení vzniklé škody.

Balíček nám prosím zašlete zpět nejlépe přes Zásilkovnu na výdejní místo Dobrá zdravá potravinka - Měšťanská 4, 695 01 Hodonín (info@niika.cz, tel. 603 765 385).

Budeme rádi, když nás o vrácení také informujete e-mailem na info@niika.cz.

 

Výměna

Možnost přímé výměny zboží nenabízíme. Jestliže máte zájem o jiné zboží než jste si objednali, zadejte si prosím novou objednávku a původní zboží nám vraťte dle postupu uvedeného výše. Děkujeme za pochopení! 

  

Reklamace

Pokud je se zbožím něco v nepořádku, dejte nám o tom prosím neprodleně vědět e-mailem na info@niika.cz. Napište nám číslo Vaší objednávky a důvod reklamace. Stručně popište vzniklou vadu a dejte vědět jakou formou chcete reklamaci vyřešit – vrácení peněz / výměna za nový kus / výměna za jiný šperk.

Poskytneme Vám kód pro bezplatné vrácení zásilky přes Zásilkovnu (platí pouze pro reklamace). V případě vrácení peněz, připište do balíčku číslo Vašeho bankovního účtu, kam budete chtít vrátit peníze.

 Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. Zákonná záruční doba je 24 měsíců od zakoupení zboží.